In English
In English

Asiakasyrityksemme Astrum-keskus kaipaa asiantuntijaa riveihinsä!

Etsimme sinua, joka haluat haastaa itseäsi! Haluat selvittää ongelmia, keksiä ratkaisuja ja kehittää olemassa olevia prosesseja entistä paremmiksi, jotta oma työsi olisi helpompaa ja vieraillamme useampia syitä tulla uudestaan!

Työnkuvaasi sisältyy Hotel Saloran pyörittäminen, kokoustilojen vastuuhenkilönä toimiminen, laskutusta ja satunnaisia asiakaspalvelutöitä Rata 57:n puolella. Haemme sinua jos sinua kuvaa seuraavat adjektiivit: oma-aloitteinen, itsenäinen, luova ja myyntihenkinen asiakaspalvelija! Päivät ovat välillä hektisiä, joten olethan kerryttänyt jo vastaavista töistä ja tilanteista kokemusta. 

Työkaluihin lukeutuu Windowsin ohjelmat, kassa- ja hotellijärjestelmä. Pääset toteuttamaan luovaa puoltasi somessa, joten kuvankäsittelyohjelmaa pääset myös käyttämään. Sinun tulisi osata englantia erinomaisesti, sillä hotellin vieraina meillä riittää myös ulkomaalaisia vieraita.

Rekrytointiprosessin hoitaa Amiko Turku Oy, joten jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemus heti!

Työt alkavat viimeistään kesän lopulla ja sopimuksesi tehdään alkuun määräaikaisena Amikon kautta, jonka jälkeen on mahdollista vakinaistua asiakkaan kirjoille.
Lisätietoja tehtävästä antaa: Kai Stenius 044 325 2242


Amiko on kotimainen henkilöstöpalveluihin keskittynyt yritys. Toimintamme taustalla ovat vankka kokemus ja laaja toimialatuntemus. Tarjoamme töitä, jotka joustavat elämäntilanteesi mukaan, tuovat uusia haasteita tai kasvattavat osaamistasi -sinun tarpeesi mukaisesti. Työllistämme sinut ja pidämme sinusta huolta urapolullasi. Tutustu meihin sivuillamme www.amiko.fi – olemme myös Facebookissa @amikooy ja Instagramissa @amikosuomi

Pikahakemus

Lisätietoja työpaikasta

Nämä saattaisivat myös kiinnostaa sinua

Henkilöstökonsultti rakennus -toimialalle

Vakituinen • Kokoaikainen
Uusimaa • Toimistotyö
Haku päättyy 11.05.2024

Controller Helsinkiin

Vakituinen • Kokoaikainen
Uusimaa • Toimistotyö
Haku päättyy 05.05.2024
Scroll to Top