In English
In English

Ulkoista yrityksesi henkilöstöasiat Amikolle

Henkilöstöasioiden ulkoistaminen mietityttää usein monia, mutta täysin turhaan. Listasimme alle viisi hyvää syytä, miksi sinun kannattaa ulkoistaa yrityksesi henkilöstöasiat Amikolle.

1. Amikolla on käytössään monipuoliset keinot tekijöiden löytämiseen

Voimme hyödyntää tekijöiden löytämiseen useita eri keinoja, kuten henkilöstövuokrausta, suorarekrytointia tai headhuntingia. Mikä vain sinun yrityksellesi parhaiten sopii! Käytössämme oikeiden tekijöiden löytämiseen ovat myös useat eri väylät, kuten osaajakantamme, nettisivumme, sosiaalinen media ja printtimedia.

2. Amiko toimii nopeasti ja kustannustehokkaasti

Löydämme tekijät tarvittaessa hyvinkin nopealla aikataululla – jopa saman työpäivän aikana! Tällä varmistat yrityksesi resurssien riittävyyden esimerkiksi yllättävien poissaolojen sattuessa. Palveluidemme etuihin kuuluu aina myös kustannustehokkuus.

3. Amiko löytää tekijät eri toimialoille

Kumppaniyrityksemme tulevat useilta eri toimialoilta. Olemme löytäneet tekijöitä muun muassa kaupan, logistiikan, teollisuuden ja rakentamisen alalle. Eri toimialojen lisäksi palvelemme myös eri puolilla Suomea – jopa kahdeksalla paikkakunnalla.

4. Amiko tarjoaa kokonaisvaltaisia henkilöstöratkaisuja

Palvelumme eivät rajoitu ainoastaan henkilöstöasioihin, vaan tarjoamme yrityksille kokonaisvaltaisia henkilöstöratkaisuja. Meidän kauttamme hoituvat tarvittaessa niin asiantuntija-, palkkahallinto- kuin tilitoimistopalvelutkin. Tutustu niihin tarkemmin klikkaamalla tästä!

5. Amiko on luotettava ja asiantunteva kumppani

Olemme yksi henkilöstöalan kovimmista ammattilaisista ja nopeimmin kasvavista yrityksistä. Toimintamme perustuu vankkaan kokemukseen ja laajaan toimialatuntemukseen. Tavoitteenamme on, että löydämme tekijät yritykseesi ja sinä voit keskittyä ydinosaamiseesi!

Heräsikö kiinnostuksesi? Lue vielä lisää aiheesta ja ota yhteyttä meihin, niin keskustellaan enemmän!

ulkoistus-amikolle

Lisää juttuja

Amiko työkykypalvelut kasvattaa jälleen tiimiään

Amiko työkykypalveluissa on aloittanut uusi työkykyvalmentaja, yhteisöpedagogi (AMK) Pauliina Klasila. Pauliina työskentelee pääosin Oulussa sekä palvelee asiakkaitamme myös Rovaniemellä, Kemissä, Torniossa ja Raahessa. Pauliinan työura koostuu erilaisista tehtävistä työllisyyspalveluissa, hyvinvointia edistävissä hankkeissa ja varhaiskasvatuksessa (jotka ovat tukeneet yksilöiden hyvinvointia ja osallisuutta) sekä maahanmuuttajatyöstä. Lisäksi hän on tuottanut toiminimellä personal trainer-palveluita

Lue koko juttu

Amiko työkykypalvelut ja yksilöllinen muutosturvavalmennus johti työllistymiseen

Amiko työkykypalvelut järjesti Horeca-alan yrityksen irtisanotuille työntekijöille työllistymistä tukevaa muutosturvavalmennusta. Työntekijöille järjestettiin infotilaisuus, jossa kerrottiin Amikon muutosturvapalveluista. Kaikki työntekijät päättivät lähteä mukaan valmennukseen. Kaikki valmennukseen osallistuvat päättivät hyödyntää valmennuksen palveluista henkilöarviointi ja kykytestausmenetelmiä; HPA-henkilökohtaisen profiilin analyysiä ja GIA-kykytestiä. Näistä valmennettava saa käyttöönsä arvokasta tietoa omista vahvuuksistaan, toimintatyylistään sekä kehittymispotentiaalistaan, tiedonkäsittelynopeudestaan

Lue koko juttu
Scroll to Top