Palkkahallinto

Amiko tarjoaa yrityksille laadukkaan ja tehokkaan palkanlaskennan

Ulkoistamalla palkanmaksun ja palkkahallinnon saavutat merkittäviä säästöjä ja tehostat esimerkiksi riskienhallintaa. Tarjoamme kokonaisvaltaista palkanlaskentapalvelua, joka kattaa kaikki prosessin vaiheet palkkatapahtumien käsittelystä raportointiin ja sähköiseen arkistointiin asti.

 

AmikoHR-järjestelmä

Amikon HR-järjestelmän kautta operoidaan palkanlaskenta. Työehtosopimukset on sisällytetty järjestelmään, joten se laskee palkat sekä huomioi lomat, loma-ajan palkat, kulukorvaukset ja lisät automaattisesti.

Lisäksi järjestelmän avulla raportointi on selkeää: se muodostaa palkkalistat, ilmoittamisen tulorekisteriin sekä sidosryhmäraportit. Kaikki raportit muodostuvat työntekijäkohtaisesti, mikä helpottaa niiden edelleen lähettämistä työntekijöille.