Ulkoistamalla palkanmaksun ja palkkahallinnon saavutat merkittäviä säästöjä ja tehostat esimerkiksi riskienhallintaa. Tarjoamme kokonaisvaltaista palkanlaskentapalvelua, joka kattaa kaikki prosessin vaiheet palkkatapahtumien käsittelystä raportointiin ja sähköiseen arkistointiin asti.
AmikoHR-järjestelmä
Amikon HR-järjestelmän kautta operoidaan palkanlaskenta. Työehtosopimukset on sisällytetty järjestelmään, joten se laskee palkat sekä huomioi lomat, loma-ajan palkat, kulukorvaukset ja lisät automaattisesti.
Lisäksi järjestelmän avulla raportointi on selkeää: se muodostaa palkkalistat, ilmoittamisen tulorekisteriin sekä sidosryhmäraportit. Kaikki raportit muodostuvat työntekijäkohtaisesti, mikä helpottaa niiden edelleen lähettämistä työntekijöille.